KONSULTATIONSTYPER

Akut konsultation: Hvis du har behov for at blive set af en læge/sygeplejerske samme dag skal du ringe til klinikken mellem kl. 8 og 9, hvor en af lægerne sidder ved telefonen. 


Aftalt konsultation: Du har mulighed for at bestille tid hos den læge du ønsker, enten via telefon eller via E-kontakt. Ved henvendelser om akutte problemstillinger er det bedst, at du ringer mellem kl 8-9 om morgenen, og hvis det vurdres at du skal have en akuttid i klinikken, vil du komme ind til den først ledige læge eller sygeplejerske på dagen. 

Tider til kroniker årskontrol, børneundersøgelser, kirurgiske indgreb og samtaleterapi skal bestilles via telefonen, da vi ofte afsætter ekstra tid til den type konsultationer.

 

Sygebesøg: Akutte sygebesøg bestilles mellem kl. 8 og 9. Sygebesøg er en nødløsning for de patienter, der under ingen omstændigheder kan komme hen til lægehuset. Vores undersøgelses- og behandlingsmuligheder er stærkt begrænsede ved sygebesøg, så personligt fremmøde i lægehuset er at foretrække.

 

Telefonkonsultation: Den visiterende sygeplejerske er tilgængelig på telefonen mellem kl. 9 og 12 alle hverdage.

 

Akut behov for lægehjælp: Ved akut behov for lægehælp udenfor telefontiden trykkes * efter opkald på vores kliniktelefonnumer: 36 70 41 97. Herved kommer du direkte igennem til sygeplejersken/ lægen. Ved akut behov for lægehjælp uden for åbningstid kan 1813 kontaktes.

 

E-kontakt: Ved klik på den gule knap E-KONS LOGIN på forsiden er der mulighed for at bestille tid, forny recepter og skrive mails til lægerne. Vi forsøger at svare mails hurtigst muligt, men du skal forvente at der ved travlhed kan gå to hverdage før du får svar. Når du er oprettet under E-KONS LOGIN kan du modtage prøvesvar per mail.

 

Min Læge App: Download appen Min Læge på din smartphone og hold øje med dit medicinkort, dine henvisninger, dine prøve svar og dine aftaler. Du kan sætte indstillinergne således at du får en reminder på telefonen inden din næste aftale i klinikken.